wtorek, 21 października 2014

Zabiegana !

Witam!
Dzisiaj przychodzę do was z krótką notką. Z tego powodu, że dzisiaj musiałam bardzo wcześnie wstać i choć jest taka wczesna godzina, ja po prostu padam. Jeżeli chodzi o podsumowanie dnia to nie był on najgorszy. Ale ostatnie dni są porostu nie do wytrzymania. Ciągłe kartkówki, sprawdziany ,referaty, testy doprowadzają mnie do szału. Jutro na dzień dobry mam sprawdzian z mitów z trzech ostatnich klas. Może się wydawać ten temat łatwy ale jeżeli w grę wchodzą obrazy i ich twórcy albo filmy mitologiczne  i ich reżyserowie to jest co się uczyć. Z braku wytchnienia zaniedbałam trochę czytanie co poniektórych blogów więc postaram się w weekend to nadrobić.
A na dzisiejszy wieczór przygotowałam dla was bardzo fajne inspiracje.
Dobranoc ;*

4 komentarze:

  1. Tyle Francji w tych inspiracjach :)
    Cudowna spódniczka na jednym ze zdjeć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Patrząc na pierwszą inspirację, nadal nie mogę uwierzyć, że kilka miesięcy wstecz byłam na samym szczycie wieży. Marzenia się spełniają! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Francja od zawsze mi się marzyła! :)
    może w te wakacje uda mi się spełnić marzenie!

    OdpowiedzUsuń