piątek, 27 marca 2015

Piątek, Piątunio, Piąteczek

Halo!
    No i Piątek. Jak wam minoł tydzień?, u mnie zleciał bardzo szybko i bezproblemowo, ponieważ przez ostatnie trzy dni odbywały się u nas rekolekcje.Obecie siedzę sobie w pokoju i przeglądam strony internetowe w poszukiwaniu praktyk fryzjerskich, czasu coraz mniej, zanim się nie zorientuje będzie nowy rok szkolny i będzie czeba zacząć nową szkołe czego bardzo się obawiam, sama nie wiem czego ale niestety mam takie dziwne uczucie.
    W środę byłam na zaupach rozejrzeć się za nowymi butami na nadchodzącą imprezę, która odbędzie sie w lany poniedziałek. Zakupy poszły  bezproblemowo, szybko wybrałam buty idealne dla mnie. 
Buziaki :*** 

3 komentarze:

  1. Lubię takie bezproblemowe zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawe buty :)
    a nową szkoła się nie przejmuj ;) będzie lepiej niż Ci się wydaje, chociaż rozumiem twoje obawy. Ja pomimo, że do nowej szkoły szłam 3 lata temu to do tej pory doskonale pamięta moje obawy :) a potem okazały się niesłuszne ;) :*

    OdpowiedzUsuń