piątek, 31 października 2014

Halloween in style!

Hejka!
Kto wie co dzisiaj mamy za dzień? Tak, właśnie Halloween. Wyjaśniać tego pojęcia nie będę, ponieważ każdy wie co to święto oznacza. Ja jako chrześcijanka nie powinnam uważać tego zwyczaju za normalny, ale traktuję je jako zabawę. Będąc dzieckiem chodziłam po cukierki i miałam przy tym mnóstwo frajdy. Jednak jak każdemu i mi lat przybyło, dlatego teraz ten dzień spędzam w domu. U nas w parafii Halloween jest tępione, aczkolwiek jak przyjdzie jakiś dzieciak, to obowiązkowo dostanie słodkości! :)


Czy Halloween musi być uważane jako zwyczaj pogański?
Oczywiście, że nie! Jednak Kościół ma bardzo odmienne zdanie na ten temat. Ja do tego podchodzę z przymrużeniem oka i po prostu staram się dobrze bawić, jak np. moja przyjaciółka, która wybrała się na zabawę Halloween'ową. Poniżej przedstawiam stroje, które są dość nietypowe, ale śmiało można je założyć 31 października. Nie zapomnijmy również o jutrzejszym dniu: "Wszystkich Świętych". Bo to właśnie na tym święcie powinniśmy się skupić. A jakie jest Wasze zdanie? Buziaki! 
 

5 komentarzy:

  1. Ja Halloween nawet jako święto nie uważam, zwyczajny dzień, po prostu. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie Halloween to nawet nie święto, zwykła zabawa! :))

    Zapraszam do poczytania:
    http://psiowaty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dlaczego jako chrześcijanka nie powinnaś uważać tego zwyczaju za normalny? Może w Irlandii tam skąd pochodzi to święto ma to jakiś głębszy sens, ale w Stanach Zjednoczonych czy Anglii mieszkają chrześcijanie i czynnie biorą udział w zabawie Halloween. Zaczynając od tego, że Halloween jest obchodzone 31 października czyli nie jezst związane z dniem następny, czyli 1 listopada gdzie spotykamy się nad grobami bliskich. MY POLACY jesteśmy strasznie zamknięci na nowe zwyczaje. Dlatego wszystko co jest na zachodzie i my to widzimy w Internecie jest dla Nas WIELKIM ŁAAAAAŁ! Ja osobiście uważam, że Halloween powinno być jak najbardziej obchodzone w Polsce i ludzie się powinni na nie otworzyć, bo w Stanach czy Anglii Halloween jest traktowane jako zabawa bez żadnych głębszych zwyczajów.
    Pozdrawiam! :)

    www.lemanklaudiusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. myślę, że Halloween to zabawny zwyczaj :)
    mogłabym prosić o poklikanie w linki? to tylko chwilka :)
    http://czillen.blogspot.com/2014/10/autumn.html

    OdpowiedzUsuń