wtorek, 12 sierpnia 2014

No to zaczynamy !

Hejka ! Jak już wiecie nazywam się Basia i  mam 15 lat. Mieszkam w niewielkiej miejscowości która zwie się ,,STANICA''.Chodzę do trzeciej klasy gimnazjum.W przyszłości chce zostać fryzjerką . Moją pasją jest robienie zdjęć i chodzenie na tzw. ,,SESJE ZDJĘCIOWE'' . Bardzo kocham zwierzęta, w domu mam ich parę.Napisze jeszcze parę słów o moim blogu :) No więc tak ... Nazwa ,, I have a dreams '' wzięła się z tekstu piosenki ,,One day'' https://www.youtube.com/watch?v=6BV37Dcxj9s To własnie ta piosenka zmobilizowała mnie do założenia bloga :) Ogólnie będę pisała o moim codziennym życiu i dodawała recenzje filmów. Postaram się was zainteresować i uczynić żebyście z miłą chęcią czytali moje posty . Do zobaczenia trzymajcie się ciepło :)

7 komentarzy:

  1. Powodzenia i wytrwałości w blogowaniu! Świetna nazwa i łatwa do zapamiętania :) Super fotka :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada się ciekawie, powodzenia i wytrwałości kochana! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na kolejny post , masz przepiękne włosy , może zrobisz post o ich pielęgnacji?
    Powodzenia ! <3
    jeśli będziesz potrzebowała pomocy możesz do mnie pisać .

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne zdjęcie!
    Życzę powodzenia w blogowanu.



    Poklikasz w linki w najnowszym poście?
    W zamian mogę zaobserwować Twojego bloga lub dać do niego link w kolejnym poście.
    http://loczek-blog.blogspot.com/- KILK

    OdpowiedzUsuń
  5. Basia ty masz bloga ?:) nic nie powiedziałaś :p powodzenia / Martyna B. ;p

    OdpowiedzUsuń